Huisstijl Caffè Onesta

De oprichters van Caffè Onesta hebben samen een halve eeuw ervaring in de koffiebranche. Zij vinden dat de koffiemarkt qua prijs en kwaliteit niet in verhouding staat. Dat kan veel eerlijker. Zo werd het eerste zaadje gekweekt voor de eerlijke koffie van Caffè Onesta.

Het beeldmerk

Over de ontdekking van koffie als drank bestaan verschillende legenden. Bijvoorbeeld over de Ethiopische geitenherder genaamd Kaldi. Hij zag dat zijn geiten na het eten van bepaalde struikbessen erg opgewonden werden. De herder plukte er wat en kookte ze en verkreeg een afgietsel. De drank was bitter, maar gaf ook een gevoel van voldoening en helderheid van geest.
Bron: Wikipedia

Huisstijl bestaande uit

  • Logo en huisstijl
  • Beeldstrategie website
  • SEO webteksten
  • Verpakkingen
  • Promotiemateriaal

Heb je een pakkend logo of overtuigende huisstijl nodig voor je bedrijf? Bel/app 06 51 82 52 72 of mail naar post@s-g-b.nl

Meer voorbeelden